Puuh

Sitter hemma i S minilägenhet nu o har huvudvärk, försöker plugga men det går inte så bra... av någon konstig anledning så lyckas jag alltid komma in på annat. Aja vi var ju ute i stallet idag somsagt, och hästjävlarna vå så långt borta att vi var tvungna att krypa över en stock över en bäck för att komma till dem. Tog lite roliga kort på S då som jag tänkte slänga upp här den. Men aja den här stocken då, den var SVIN HAL! så de va bara till att sätta sig på den och försöka hoppa fram lite fint utan att doppa fötterna i vattnet, eller ännu värre, trilla i. Som tur var så klarade båda sig med varsin blöt fot bara.
Ne nu ska jag plugga, imorn blir de TAGGA FEST FIFAN!
pardayyyyyyy, de som vi är bäst på ;)

Min och S pepp låt hehehe (typ vi + alla andra i hela världen) men vafan den e bra.



Ciaoooooo / C :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0